Jaki jest status mojego zamówienia?

Po złożeniu zamówienia, będziesz na bieżąco otrzymywać powiadomienia na adres e-mail o zmianie statusu. Czas realizacji zamówienia wynosi od 2 do 5 dni roboczych, należy również doliczyć czas potrzebny na dostarczenie przesyłki przez kuriera (od 1 do 2 dni roboczych). Kiedy przesyłka zostanie nadana, otrzymasz numer przesyłki do śledzenia na stronie firmy kurierskiej. 

Czy mogę połączyć zamówienia?

Jest taka możliwość, ale w takim wypadku nie jesteśmy w stanie zagwarantować, że uda nam się zmniejszyć cenę dostaw produktów. Aby połączyć zamówienia lub dowiedzieć się więcej skontaktuj się z nami.

Jak mogę skorzystać z darmowej dostawy?

Darmowa dostawa obowiązuje dla wszystkich zamówień krajowych, gdy trwa promocja na darmową dostawę. Informujemy o tym na naszym facebook’u oraz na naszej stronie www.kidsalltime.pl

Co zrobić w przypadku, gdy dotarło do mnie złe zamówienie?

W sytuacji, gdy otrzymasz niezgodne zamówienie, wyślij wiadomość e-mail wraz ze zdjęciem produktu który otrzymałaś/eś i numerem zamówienia, z adresu który wpisałeś jako kontaktowy na adres: sklep@kidsalltime.pl Skontaktuj się z nami telefonicznie pod numerem telefonu 667-200-467, nie później jednak niż w ciągu 24 godzin od momentu odbioru przesyłki. Niezwłocznie dokonamy wymiany na prawidłowy produkt.

Czy mogę odebrać zamówienie osobiście?

Zamówienia składane w sklepie online wysyłane są tylko i wyłącznie kurierem lub paczkomatem. Nie ma możliwości odebrania zamówienia w sklepie stacjonarnym.

Co zrobić, aby zwrócić zamówienie?

Aby skorzystać z prawa do zwrotu, należy odesłać produkt/y w ciągu 14 dni od otrzymania towaru na adres:
All time 4U sp z o.o.
ul. Nasielska 32/18
04-336 Warszawa

Do paczki obowiązkowo należy załączyć wypełniony formularz zwrotu i dowód zakupu. Pieniądze zostaną zwrócone na Twoje konto bankowe w ciągu 14 dni od momentu, kiedy otrzymamy Twoją przesyłkę zwrotną.

Kto pokrywa koszt zwrotu?

Koszt zwrotu pokrywa kupujący

Jak dokonać reklamacji zakupionego towaru?

Otrzymany produkt należy odesłać na adres:
All time 4U sp z o.o.
ul. Nasielska 32/18
04-336 Warszawa
wraz z wypełnionym formularzem załączanym w wersji papierowej do każdego zamówienia wraz z dowodem zakupu.

W jakim terminie rozpatrywana jest reklamacja?

Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni od momentu kiedy ją otrzymamy. O decyzji reklamacyjnej poinformujemy Cię e-mailowo.